Friday, May 23, 2008

اعتذر عن انقطاعى لظروف الامتحانات ومشروع التخرج

دعواتكم

6 comments:

واحــ الفكر و القلم ــة said...

السلام عليكم

وفقك الله أخى الفاضل فيما انت مقدم عليه
ويسر لك كل عسير
وذلل لك كل الصعاب

ترجعلنا بالسلامة

دمت بخير
سالى

""""" said...

كدا اول مره ازور فيها مدونتك الاقيك
بتعتذر عن الانقطاع

معلش ربنا يوفقك وترجع بالسلامه

ReEm said...

بالتوفيق ان شاء الله

على فكرة مدونتك حلوة و متنوعة جدا فلسفية و وطنية و سياسيةو رومانسية وغيره في وقت واحد و ده بجد يميزها

مش هكدب واقول كل بوستتها تمسني او اقدر افهمها بسهولة
بس حلوة وممتعة و انا بقراها

rovy said...

السلام عليكم
ربنا معاك .. انشاء الله موفق
ربنا ييسر لك امورك يااارب
وترجع بالسلامه .
فى انتظار الجديد
تحياتى
rovy

Eldebug said...

om dodo 7abiby

الف شكر يا سالى ونردهالك ان شاء الله لما دودو يكبر

--------------------
amal

اسف بقى يا امل اعمل ايه لو تعرفى اللى انا فيه واللهى هتعذرينى

والف شكر على مرورك

---------------------
reem

انا سعيد جدا انك شرفتينى بزيارتك للمدونة وفعلا انا مش بحدد انا هاكتب فى ايه انا بكتب وخلاص علشان كده مفيش حاجة لها دعوة ببعضها

-----------------------
rovy

متشكر جدا على الدعوات دى ... واللهى انا فعلا كنت محتاجها وصدقينى مش عارف لو مكنتش بدخل على السريع اقرا التدوينات بتاعكم كنت هاستحمل الرخامة بتاع المذاكرة دى ازاى

ourfate said...

فى زمن ما قديم اوى قبل ولادتى ولادتك سئل رجل عجوز عن ملخص حياته من الدنيا رد الرجل قائلا : عندما كنت صغير كنت احب حنانها وعندما سرت شاب كنت اموت فى ملاذاتها وهانا قد شاخ بى الزمن لا اريد الا الابتعاد عنها
فسئلوه ثانيا ما هو اخر شىء تريد منها رد قائلا : لا اريد الا دعوات شعبها

فدمت سالما اخى ومعك دعائى بالتوفيق